پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
با سلام و احترام بنده متاهل هستم اما به علت ازدیاد میل جنسی و سرد مزاجی همسر و حتی پیگیری درمان ایشان ؛ به دنبال پیدا کردن راه حل دیگری برای ارضای حلال میل خود بودم.مدتی با خودداری ، مراقبه ، اصلاح نمازها ؛ توسلات مداوم ، زیارت قبور ائمه هدی بصورت حضوری و استغفارهای روزانه و ... تا حدودی کنترل خود را در دست گرفته ام اما این نیاز طبیعی را نمی توان سرکوب کرد. لذا یکی از راه های آسان برای این منظور اینترنت است که البته برای توجیه طرف مقابل و شروع رابطه حلال و شرعی ، لازم است مدتی از طریق اینترنت و یا تلفنی و بصورت کاملا جدی و پرهیز از لغو ؛ رضایت و اطمینان طرف مقابل را جلب نمود؛ تا این حد ارتباط با نامحرم و بمنظور ایجاد رابطه حلال و نه هرزگی و شهوت رانی , اشکالی ندارد و در توفیقات معنوی صدمه ای وارد نمی کند؟

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله،دو راه اصلی را فراموش کرده اید که تجربه کنید. آنچه برای سبک شدن بار عمل کرده اید همه خوبست اما این دو مسئله را هم تجربه کنید انشاء الله با پیگیری نتیجه می دهد:
1- ورزشهایی امثال کوه نوردی یا ورزشهای رزمی می تواند مقدار زیادی از انرژی شما را به مصرف برساند و بار شما را سبک و قابل تحمل کند از شنای در آبهای سرد هم میتوانید استفاده کنید.
2-غذای خودتان را کم کنید هم حجم و هم کیفیت آن را این کار هم می تواند بار انرژی را کم کرده و مشکل شما را سبک کند انشاء الله
اما مسئله ورود به اینترنت ورود به یک دریای بی انتهاست و میتواند به سرعت شما و هرکس دیگری را ببلعد. اگر بتوانید با حفظ تمام شرایط – که قاعدة خیلی نادر اتفاق می افتد- اینکار را بکنید مشکل ندارد. اما عملاً ترس جدی خواهد داشت و نمیدانیم عاقبت آن به کجا می کشد.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای