راهی ساده برای رسیدن به هدف نهائی
راهی ساده برای رسیدن به هدف نهائی

سلام علیکم

 روزی روزگاری دلی داشتم پر از نور خدا،دلی با خدا،حالی با صفا،چشم و گوشم نمی دیدو نمی شنید جز خواست حضرت والا، همه کارم رضای او بود و هر چه بود و نبودم یار بود و طاعت او. چند صباحی است که دراین دیر خراب آبادم، ویران کردم همه آن آبادی جان به دست گناه خویش از سر نسیان خدای خویش. حال که مرکب عصیان بر زمین پشیمانی ام زده است مانده ام حیران از کرده خویش،نه روی بازگشتم هست و نه توان رفتنم،زندگی بی عطر یاد او عذابیست الیم. حال به دامان مدد حضرت استاد دست یاز یده ام وخواهان صراط سلوکی پی آن یار گم کرده عنایتی هدایتی دعای نیمه شبی

حجت الاسلام و المسلمين جاودان فرمودند:

سلام عیلکم ورحمة الله

آنچه در گذشته اتفاق افتاده است برقی بوده که جهیده ، و اگر قدر دانسته می شده می توانسته خرمن هستی مجازی را بسوزاند ، و آدمی به راحتی مطلق برسد. اما علی القاعدة از هر هزار نفر یکی چنین می شده و شما و این بنده روسیاه در آن شمار نیامدیم و اینک پر سوخته و پشیمان بر جای مانده ایم اینک اگر بر اساس قواعد همیشگی عمل کنید امکان بازگشتی هست. البته آنچه رفته برای همیشه رفته است و طبق فرمایش امیرالمومنین علیه الصلوة و السلام بعید است که باز گردد، حال باید معصیت و مخالفت هر چیز وجود دارد از بین برود . با معصیت امکان هیچ حرکتی وجود ندارد. سپس به جبران مافات بپردازید . اگر به این مرحله نیز موفق شدید دخول و ورود به آن بارگاه کرامت ممکن می شود. آنگاه کار و زحمت می خواهد.

اما یک راه ساده برای رسیدن به هدف وجود دارد و آن اینکه هر کاری می کنید برای خاطر رضای خدا بکنید و لزومی ندارد کار خاصی و ریاضت مخصوصی انجام دهید. "یهدی به الله من اتبع رضوانه سبل السلام" همان جستجوی رضای خدا آدمی را به همه چیز می رساند والسلام.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای