راهكاري براي رهايي از شهوت
راهكاري براي رهايي از شهوت

با عرض سلام و ادب و احترام

بنده پسری مجرد هستم .در شرایط خانوادگی بسیار بدی بزرگ شده ام ، لطمات زیادی دیده ام و دچار افسردگی هستم . از زمان بلوغ برای ارضای نیازهای جنسی مرتکب گناهان بسیاری شده ام . در مسائل اعتقادی بسیار ضعیف هستم . در انجام واجبات دینی کوتاهی بسیاری کرده ام و اصلاً حالی برای عباذت ندارم . تمام وجودم را شهوت گرفته . چطور میتوانم از اسارت شهوت رها شوم ؟ چطور میتوانم گذشته ام را جبران کنم ؟ آیا امیدی هست ؟

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:
سلام علیکم و رحمة الله موفق باشید.
آنچه در گذشته بوده گذشته حال باید به فکر جبران آن بود و حداقل توبه و پشیمانی است که گذشته را پاک می کند البته توبه و ندامت جدی.
آنگاه بپردازید به اعمال دینی سعی کنید آن ها تصحیح کنید. از نماز شروع کنید. برای اینکه نماز صحیح بشود باید تقلید صحیح و درست باشد پس اول تقلید خودتان را درست کنید. قرائت نماز و مسائل نماز ، وضو و غسل باید تصحیح شود که اندکی مطالعه رساله لازم دارد و خواندن قرائت نزد کسی که در تجوید استاد است.
اگر وضو و غسل و نماز آدم صحیح باشد، نماز حال پیدا می کند.
اینکه تمام وجود را شهوت گرفته راه حل و معالجه دارد اگر همت کنید به زودی معالجه می شود
اولاً غذای خودتان را کنترل کنید از حجم و کیفیت آن بکاهید. اگر غذا کنترل شود، شهوت تحت کنترل می آید هر چه بیشتر بیشتر
ثانیاً ورزش کنید کوه نوردی ، شنا و ورزش های رزمی حتماً و بطور پی گیر یکی از این ورزش ها را انتخاب کنید بنظر من سومی بسیار خوبست البته با حساب و کتاب زیر نظر استاد و مربی درست.
این کار هم فشار شهوت را کاهش می دهد بلکه می تواند آن را خاموش کند هم مسئله افسردگی را معالجه می کند. اگر راه حل می خواهید این دو دستور و آنچه در ابتدا در مورد نماز گفتیم مشکل را حل می کنند انشاءالله.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای