مفسده ي سايتهاي مستهجن و راه علاج آن
مفسده ي سايتهاي مستهجن و راه علاج آن

با سلام و آرزوی صحت و سلامتی و توفیق روز افزون برای استاد گرامی
کسی که متاهل است ولی از طریق دسترسی به برخی سایتهای مبتذل و مستهجن اینترنتی براحتی مجذوب شده و چند بار مغلوب شهوت خویش شده و شیطان از این راه براحتی در او نفوذ میکند و او را زمین میزند چکار کند تا بر شهوت غلبه کند ؟

حجت الاسلام والمسلمين جاودان فرمودند:
سلام عليكم ورحمةالله. سلامت و موفق باشيد

كسيكه متأهل است اگر گاهي از راههائي كه گفتيد گرفتار غلبه ي شهوت شود وسيله ي دفع آن را در اختيار دارد ديگر نبايد گناهي انجام بدهد - البته اگر خداي ناكرده در يك زمينه حرص غلبه كند آدم بهيچ چيز راضي نخواهد شد و خودش را نابود ميكند - راهي كه اينترنت باز ميكند و آن سايت هاي آلوده را نشان ميدهد ته ندارد و به پايان و رضايتي نميرسد . هميشه آدم گرسنه است گرسنگي كشنده و هميشه له له ميزند و شايد گاه مثل يك گرگ ميخواهد همه چيز را بدرد . بنابر اين چاره اي جز ترك كلي آن وجود ندارد. ممكن است آدم به فساد و جنون برسد. حتما اين سايتها و اينگونه برنامه ها را ترك كنيد كه به جهنم ابدي ميكشاند از قديم گفته اند يك لحظه هوسراني يك عمر پشيماني  يك عمر عذاب و رنج. راه مقابله را در جوابهاي متعددي در پاسخ به سوالات ديگر عرض كرده ام.
نماز صحيح و اول وقت - توسل هرروز به امام زمان عليه السلام - استفاده از موعظه هاي اخلاقي مداوم - از رفاقت و مراودات غير پاكيزه خودداري كنيد - كمي از غذاي خودتان بكاهيد تا بتوانيد در برابر فشار شهوت مقاومت كنيد - اگر همت نكنيد و اگر تصميم جدي نداشته باشيد عاقبت معلوم نيست

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای