رهبری تنها معیار انقلاب و کشور
رهبری تنها معیار انقلاب و کشور

باسلام و آرزوی توفیق روز افزون برای استاد ارجمند

از آنجا که همه میدانند فتنه اخیر امتحانی الهی و غربال آخرالزمانی بود که توده مردم در آن پیروز و برخی خواص به تصریح سخن مقام معظم رهبری مردود شدند ، از آنجا که برخی شخصیت های معنوی،روحانی و تاثیر گذار در خبرگذاریها و مطبوعات معاندین و غیر خودیها ،مورد سوء استفاده تبلیغاتی به نفع کاندیدای خاص یا علیه کاندیدای دیگری قرار گرفتند و موجب تزلزل مقطعی مومنین گردیدند که این از برنامه های دشمنان نظام اسلامی عزیزمان است از طرفی- وعدم اعلام نظر صریح ایشان از طرف دیگر موجب پررنگ شدن شایعات ناامیدکننده و خروج ایشان از دایره ولایت پذیری گردیده است خدای ناکرده----

لذا خواهشمند است در این خصوص مطلبی برای امثال ما طلبه ها و دانشجویان بفرمایید که حتما ماجور نزد خداوند متعال خواهید بود.
باتشکر و پوزش از اطاله کلام

حجت الاسلام و المسلمين جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله موفق باشید.

استاد بنده می فرمود: من گاهی اشکال می کردم و استاد ما شیخ آقا بزرگ طهرانی صاحب الذریعه جواب می داد .باز هم اشکال می کردم در آخر می فرمود بین عالم ولو بزرگ با امام معصوم فرق باید باشد که امام هیچگاه اشتباه نمی کند اما عالم حتی ولی خدا ،ممکن است اشتباه کند این اولاً.

ثانیاً اطرافیان بزرگان چون همیشه در محضر آن بزرگند و البته چون مثلاً پسر او هستند کاملاً مورد اطمینان می باشند اطلاعات خارجی از طریق این گونه اطرافیان به آن بزرگ می رسد چون تنها راه کسب اطلاعات و یا بیشترین راه آن این گونه است و انسان بر اساس اطلاعات حکم می کند ناگزیر این اشتباه در نتیجه گیری دست می دهد.

ما در انقلاب و کشور یک معیار داریم و آن مقام رهبری است.
آنچه و آن کس که از ایشان و رأی ایشان فاصله می گیرد اشتباه است و خطا می رود.
در این صورت آن چیز و آن کس را ما کنار می گذاریم .
البته این مسئله ممکن است، شما زحمت بکشید از حالت تعبد و تقلید بیرون بیائید. اگر با دقت و اطلاعات دقیق به مسائل کشور نظر کنید می توانید با همان حالت اجتهادی با رهبر بزرگوار انقلاب همراه باشید و از ایشان جدا نشوید زیرا در حالت تقلید آدم در معرض خطر است.
در نکاتی که عرض شد به دقت نظر کنید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای