پاسخ به سوال در مورد مسائل اعتقادی
سوال:
سلام.
استاد افرادی هستند که خود را مومن حساب می کنند نماز می خوانند و دعا می خوانند اما بنده رو اذیت میکنند بنده رو با قضاوت اشتباه مورد تهمت قرار دادند و می گویند ما امر به معروف و نهی از منکر می کنیم الان یک سال هست که افتادند دنبال زندگی ام و به بنده می گویند ناراحتی اعصاب دارم و بنده رو قرص اعصاب میخورم به همه سپردن که من ناراحتی اعصاب دارم.بنده رفتم کربلا این فرد به کاروان گفته که من ناراحتی اعصاب دارم.در کربلا هیچ کس با من صحبت نکرد الان از امام حسین و دین زده شدم و دینی که با قضاوت اشتباه و به قول خودشان امر به معروف...من را قرصی کند نمی خواهم اون فرد به بنده تهمت زده و آبرویم را برده استاد این همه می گویید امام حسین باید من به جرم نکرد ه گرفتار شوم حال همه به من می گویند عصبی .استاد از شما می خواهم کمکم کنید که از دین خارج نشوم و شما رو قسم می دهم به امام حسین که کمکم کنید بتوانم از این تهمت و قضاوت اشتباه رها شوم و بی گناهی خود را اثبات کنم.و شر اون فرد کم شود و از زندگی ام دست بکشد.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

آیا شما به نزد دکتر متخصص اعصاب رفته اید ؟؟ آیا دکتر تشخیص داده وبه شما استفاده کردن از قرص را دستور داده است ؟؟؟

اگر دکتر تشخیص داده است دیگر آن فرد مزاحم نیست که بگوییم تهمت زده و تشخیص دکتر است . شما اولا باید طبق دستور دکتر عمل نمایید .

با آن شخص مزاحم بدون رودربایستی صحبت کنید ، ببینید می توانید با صحبت کردن او را از مزاحمت باز دارید . این کارهایی که او می کند به دین ربطی ندارد . او حالا به هر دلیل نفسانی با شما در افتاده است ، شما هیچ احساس ضعف نکنید و مقابله کنید

بنابر این شما نباید بخاطر کسی که خلاف دین ، انصاف و انسانیت عمل می کند شما از دین زده شوید .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای