پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با سلام خدمت استاد محترم بنده در خانواده ای هستم که متاسفانه پدر و مادرم اهل معاشرت و روابط با افرادی که با ما تناسب داشته باشند ندارند و همین امر باعث شده که من خواستگاران مناسبی نداشته باشمو اخیرا نیز تعدادشان خیلی کم شده است .آیا این فکر من صحیح است که این عمل والدینم باعث تاخیر ازدواجم شده است؟ حال تکلیف من با وجود این شرایط چیست؟ مگر نه این که خدا روزی بنده اش را حتما میرساند؟ و سوال دیگر انکه اگر در دوران نوجوانی(با فاصله زمانی زیاد با زمان ازدواجش) انسان با فریب در دام گناه افتد ولی بعدا که عاقل شود بسیار توبه کند آیا باز هم در ازواجش تاثیر گذار است؟ خواهشا برایم در قنوت نماز وترتان دعا کنید .خداوند شما را با اولیای الهی محشور سازد

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله ،ممکن است پدر و مادر شما در این زمینه مقصر باشند . آنها در حد خودشان و سواد و فرهنگشان زندگی کرده اند باید خودتان کاری بکنید – گناه گذشته البته تاثیر دارد اما نمی توان آن را موثر در ازدواج بعد دانست . بنابراین توبه حتماً تاثیر دارد – من فکر می کنم شما چند کار بکنید اولاً یک چهله زیارت عاشورا بخوانید طبق دستوری که در سایت آمده است . آن را کاملاً یاد بگیرید و بفهمید سپس تلفن کنید و این راه و رسم را بررسی کنید درست فهمیده اید بعد هم دقیق عمل کنید.
ثانیاً نماز امام زمان شب های جمعه در حاشیه کتاب مفاتیح آمده با غسل آن را بخوانید .ثالثاً بعد از نماز صبح هر روز 129 بار ذکر شریف یا لطیف را بگویید.بازهم تماس بگیرید کار چهارم را عرض کنم.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای