پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی ازدواج
سوال:
با عرض سلام و عرض ادب خدمت حضرت عالی

به منظور مزاحمت کمتر برای شما قضیه را بسیار مختصر عرض میکنم هرچند بازهم طولانی است.

به بنده در خواب ازدواج با دختر خانمی توصیه شد. دو ماه بعد ایشان را در مسجد سهله پس از دعا برای ازدواج در مقام امام زمان درحالیکه اصلا این خواب یادم نبود دیدم. در کربلا اقدام کردیم و شماره تماس گرفتیم ولی نتیجه ای نگرفتیم و حتی یکبار هم اجازه خواستگاری ندادند.

از حضرت زهرا خواستم اتمام حجت کنند با بنده که آیا واقعا نظرشان این است که با این خانم ازدواج کنم؟ در بیداری ایشان را دیدم که آمده بودند برای نماز شب بیدارم کنند و مرا پسرم هم خطاب کردند و بسیار این لحظه شیرین بود و صدای ایشان بسیار زیبا.

باز هم تلاش کردیم و نتیجه نگرفتیم. از طریق پیام در فضای مجازی به خود این خانم قضیه را به صورت مفصل توضیح دادم ولی هیچ پاسخی ندادند.

امکان این را دارم که حضورا با ایشان در دانشگاهشان یا تلفنی با مادر ایشان که شماره شان را دارم صحبت کنم ولی به دلیل اینکه هنوز وضعیت شغلی ام دچار ثبات و به سود دهی نرسیده یک سال است که تلاشی نکرده ام.

بنده این خانم را اصلا نمیشناسم و درکل چند ثانیه بیشتر ایشان را ندیده ام و از طریق عکس ایشان را شناسایی کردم. در کربلا هم از روی نشانه ها و به زحمت فرااوان به خانواده معرفی کردم. دچار روابط عاشقانه نشدم ولی به دلیل اینکه گمان میکنم حضرت زهرا توصیه کرده اند دچار احساسات هم شده ام.

درحال حاضر عذاب وجدان دارم و احساس میکنم به دلیل گناهان من است که این وصلت صورت نگرفته و حتی گره افتادن در شغلم را هم به همین دلیل میدانم. هرچند بارها و بارها خداوند در حالیکه در حال سقوط به دره بوده ام دستم را گرفته.

فردی آشنا از اقوام را میشناسم که دعا نویس هستند و بدون ارتباط با اجنه از طریق کتب شیعی معتبر مثل مفاتیح میتوانند دعا نویسی کنند و حتی مشکل عدم فروش ملک فردی را سریع حل کردند. آیا میتوانم به ایشان رجوع کنم؟


خواهشمندم هر کاری که صلاح میدانید و هر دعایی که موثر میدانید دریغ نفرمایید. اگر فکر میکنید به دلیل گناهانم هست که مشکل درست شده لطفا بفرمایید و با جملاتی سعی نکنید این قضیه را فراموش کنم که عذاب وجدان مرا بدتر میکند.

شرمنده و تشکر فراوان

التماس دعا - یاعلی

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

شما ذکر "اسئل الله من فضله "را با توجه بگویید

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای