پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
با سلام زنی 47 ساله هستم که ازدواج فامیلی داشته ام سالها با همسرم اختلاف داشته ایم از لحاظ فکری و تحصیلاتی با هم تفاهمی نداشتیم و به خاظر پدر و مادرهایمان که خواهر و برادر بودند زندگی کردیم دو تا فرزند دارم دختر و پسر که هر دو دانشجو هستند شوهرم از ابتدا تریاک میکشید اما من نمیدانستم با گذشت سالها اعتیاد او شدید نر شده و دائم توی انباری مشغول کشیدن است بیکار و بی خرجی هستیم امرار معاشمان از ارثیه ای است که بعد از فون پدرم به من رسید در جالی که قرانی پول برایمان باقی تبود.
نمیدانم چه تصمیمی بگیرم به زندگی بیمارگونه ی حود با این مرد ادامه بدهم یا با وجود بچه های برزگ از او جدا ش.م؟ از برادرش برای ترک او کمک خواستم گفت تا خودش نخواهد فایده ندارد کمکم کنید و راهنمایی ام کنید با خرید و فروش و ثبت نام ماشین زتدگی میگذرانم و با وجود خرجی بالای دانشگاه دختر و پسرم چکار کنم؟

پاسخ:

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند : سلام عليكم و رحمة الله ،

اگر مختصر راهي براي معاش و زندگي داريد از آن مرد جدا شويد البته در ابتدا به او گوشزد كنيد اگر قبول كرد و ترك اعتياد كرد كه چه بهتر اگرنه از او جدا مي شويد و خودتان و بچه هايتان را نجات مي دهيد ان شاءالله.

شما نمازهايتان را اول وقت بخوانيد و بعد از هر نماز يك آية الكرسي بخوانيد بعد تسبيحات حضرت زهرا را بگوئيد بعد سه بار قل هو الله احد را بخوانيد و سه بار صلوات بفرستيد و سه بار آيه : و من يتق الله را بخوانيد (آخر آيه دوم و تمام آيه سوم سوره ي طلاق) ان شاءالله گشايشي براي شما بوجود خواهد آمد-همه قرآن ها را از روي قرآن بخوانيد و تند تند نخوانيد.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای