پاسخ به سوال در مورد مسائل متفرقه
سوال:
بسم الله الرحمن الرحیم
و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم.
سلام علیکم و رحمه الله و برکاته.
حضرت استاد درباره ی علم حروف ابجد از محضر جناب عالی سؤال داشتم.
مقدمه ی سوال۱ و ۲:
اخیرا با سایتی آشنا شدم و نرم افزارش را نصب کردم. با دادن اطلاعات نامی خویش (نام خودم .نام مادر . پدر . برادر .خواهر. نام همسر و نام مادر همسر) طالع ابجدی نام خودم را گرفتم که به شرح زیر است:
نام شما تحت تاثیر ارتعاشات صوت جزء افراد خطر ساز و حادثه آفرین قلمداد می شوید موج حاصله از چنین اصواتی دارای انرژی تخریبگر و ویران کننده ای است که نه تنها بر سرنوشت خود شما به شدت اثرات منفی می گذارد بلکه بر اطرافیان و خویشان و نزدیکان نیز چنین اثراتی دارد. برای این منظور می توانید از بخش بررسی تغییر نام کمک بگیرید.
از نظر در اختیار داشتن موقعیتهای سازنده و عالی نهایتا 25 % زندگی را دارید و دائما در لبه پرتگاه نابودی و نیستی قرار می گیرید. طبق بررسی انجام شده شما باید نام خودتونو تغییر بدهید.از نظر معاش و پیشرفت مالی افت مالی و ضرر و زیان دارید و همیشه قرض و لده کار هستید.و هیچ روزنه ای برای رشد در شما وجود ندارد.شما و همسر تان عموما از لحاظ بدنی سالم خواهید بود(اگر احیانا کسی از شما به مریضی یا درد مبتلا شدید حتما از سحر یا چشم مردم است)دائما ناسازگار باشند و جنگ و نزاع میان آنها حادث گردد و سبب عداوت زهراء است و روزی آنها قلیل است و مردم از دست و زبان آنها در تعب افتند و ناراضی باشند و هیچگاه اصلاح پذیر نیستند و فرزندان آنها عاصی و ناخلف شوند و روزهای پنج شنبه مهربان باشند.

سوال اول: کارکرد و صحت این علم ابجد چگونه است؟
سوال دوم: آیا این تفسیر صحت دارد؟
سوال سوم: در صورت صحت این علم آیا اسامی متبرکه ی ائمه رافع این بلیات نمی باشند؟

مقدمه ی سوال ۳:
اینجانب سه سال است که ازدواج کردم . از ابتدای ازدواجم مشکلات فراوانی داشتم که از جمله ی آن دائم المریض بودنم می باشد . بدون دلیل پزشکی مدام تب های سخت و مریضی جسمی می گرفتم که تا به حال چنین اوقاتی بر من نگذشته بود. هنوز هم بعد از سه سال به گونه های مختلف مریض می شوم. همچنین با وجود مشاوره های خانواده ای که تا به امروز رفتم و هزینه های بسیاری کردم ولی به دلیل واهی و غیبی با همسرم اختلاف پیدا میکنم در صورتی که هر دو معترفیم که مشکل جدی نداریم... القصه خسته شدم و به این فکر افتادم که شاید چشم زخم باشد یا شاید به قول این علم اگر اسمم را عوض کنم مشکلاتم حل می شود.
سوال سوم: آیا مریض شدن مدام من برای چشم زخم هست؟ امکانش هست برای مشکلم راه حل نافع تا آخر عمر بدهید؟

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

این سایت غلط کرده است. شما نمازتان را اول وقت بخوانید. مواظب زبان و چشم تان باشید اگر به جدیت این کارها را انجام بدهید هیچ مشکلی برای شما نخواهد بود و دعایی در مفاتیح هست بعد از نماز صبح (لاحول ولاقوه الا بالله توکلت علی الحیّ الذی لا یموت ... ) این را پیدا کنید و مکرر بخوانید. دستور تا 10 بار خوانده شدن این دعا را داده اند.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای