آموختن فلسفه در دانشگاه
آموختن فلسفه در دانشگاه

 سلام علیکم

بنده دانشجوی سال اول رشته (الهیات با گرایش فلسفه وحکمت اسلامی) در دانشگاه الزهراء سال اول مشغول تحصیل میباشم. از انجاییکه این دانشگاه مخصوص خواهران میباشد و به رشته فلسفه اسلامی هم علاقه زیادی دارم در کنکور با رتبه بالا و زحمت زیاد در اینجا قبول شدم. اما از انجاییکه در جلسات شما (5شنبه ها مستمر شرکت میکنم) احساس کردم شما از حضور در دانشگاه و تحت تاثیر قرار گرفتن از طرف اساتید دانشگاه بیم زیادی دارید و خوف انحراف میبینید آیا ماندن و ادامه تحصیل برای بنده را صلاح میدانید؟ در ضمن بنده همسر یه طلبه هستم و مسائل و مطالبم رو با ایشان چک میکنم و از مطالب حضرتعالی هم در پنجشنبه ها بهره میبرم مضاف بر اینکه اساتید آنجا اکثرا(تقریبا همه) خانم با تحصیلات حوزوی البته بیشتر) هستند. با تشکر التمای دعا

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله

دانشگاه را با امید به خدا ادامه بدهید به کنار آن دروس حوزوی بخوانید .

اغلب یا همۀ درس های حوزه سی دی دارد.

منطق بخوانید: مظفر، حاشیه ملا عبدالله در کنار آن سی دی آموزش فلسفه استاد مصباح را به دقت گوش بدهید فکر می کنم درس استاد میرسپاه برای شما بهتر باشد. بعد بدایة الحکمة بخوانید، دروس آقای فیاضی.

این دروس را خوب بخوانید یعنی گوش بدهید، بنوسید، خلاصه کنید. اگر ممکن است با شوهرتان مباحثه کنید. این درس ها را اگر بفهمید بدرد خور خواهید شد، و خطر دانشگاه کمتر خواهد شد.

از طرف دیگر اگر دانشجوئی کسی را داشته باشد که حرفهای خود را با او بزند البته خطر کمتری متوجه اوست.

مواظب خودتان و افکارتان باشید، هر جا احساس خطر کردید مراجعه کنید.انشاءالله خدای متعال شما را محافظت خواهد کرد.از گناه بپرهیزید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای