ارتباط با زن شوهردار
ارتباط با زن شوهردار

با سلام و سپاس از سایت خوبتون ممنون میشم زودتر جواب من رو بدید سوال من راجب زنا هست و اینکه به چه کاری زنا میگن ؟ به نظر من و تا اونجایی که توی کتابا خوندم به عملی میگن که زن یا مرد بدون اطلاع همسرش و در غیاب او دست به عمل نزدیکی با غیر همسرش بزنه اما سوال من اینجاست که اگر زن و شوهر هر دو راضی باشند که همسرش با کس دیگه باشه و با او نزدیکی کنه چی؟ یعنی هر دو اطلاع داشته باشند چه حکمی داره؟و اینکه با وجود وسایل مقاربتی که جلوگیری میکند از تماس و همچنین بارداری با وجود این ، این موضوع چه حکمی دارد؟ این دو سوالی بود که من داشتم و در اینجا دو موضوع رضایت همسر و تماس جنسی وی با کس دیگر حل شده میتواند به این عمل زنا گفت؟و چرا؟ لطفا با استدلال توضیح بدید

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله ،

ارتباط جنسی زن و مرد اگر برمبنای عقد و ازدواج صحیح باشد حلال و قانونی است و اگر عقد و ازدواج نباشد یا عقد صحیح نباشد زنا یا شبهه می شود و فرزندی که حاصل این ارتباط است در فرض اول حرام زاده و در فرض دوم ولد شبهه خواهد بود. رضایت یا عدم رضایت طرفین یا شوهر آن زن به هیچ وجه دخیل نیست و با رضایت شوهر یا زن مسئله به هیچ وجه عوض نمی شود. حرام است و زنا یا شبهه خواهد بود.

زیرا تماس جنسی تنها در فرض عقد و ازدواج صحیح مشروع است و بس، و هیچ راه دیگری وجود ندارد وسائل جلوگیری از بارداری، تنها از اینکه فرزند حرامی متولد شود جلوگیری می کند و اصل حرمت شدید و زنا با زن شوهردار که زنای محصنه باشد و کیفر آن سنگسار است از بین نمی رود. در هر صورت عمل حرام بسیار بزرگ و گناه کبیره است.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای