پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
اینها شیطانیه؟ اخیرا هم دچار وسوسه فکری شدم البته کمتر شده ولی کامل از بین نرفته انقدرگریه کردم انگارشیطان متوجه دلبستگیم شده اذیت میکنه باوساوس بد و زشتش باخودم میگم حتی اگه ازدواج کنم طرفوبدبخت میکنم چون نمیتونم دوسش داشته باشم کاش من مرد بودم راحت رفیق و دلبسته و خادم آقا میشدم نمیفهمم دقیقا این چیه که دچارش شدم واقعا شیطانیه؟از عاقبتم میترسم و ناراحتم شرمنده خدا و اهل بیتم از خودم متنفرم کاش میمُردم.کاش میتونستم شمارو ببینم یا نامه ای دقیقتر ومفصل تر بدستتون برسونم که راهنمایی بفرمایید.

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

این علاقه و عشق به حضرت صاحب یک موهبت بزرگ است ولی این به این معنا نیست که شما ازدواج را ممنوع کنید و هر کس می آید رد کنید، اینها خلاف رضای ایشان است. فدا کاری برای ایشان همیشه جایز است و لازم است و عبادت.

شما ازدواج کنید چون در این حال این خدمت گزاری ممکن است و ایشان اینگونه خشنود می شوند.

حتما ازدواج را دنبال کنید البته با حفظ همه شرایط.

پاک دامنی شما خدمت به آن حضرت است. اگر بتوانید پاکدامنی را نشر بدهید در میان همسالان خودتان ، عشق به ایشان را گسترش بدهید به وظیفه خودتان در خدمو به ایشان عمل نموده اید.

پس حتما ازداواج کنید و سعی کنید که طرف شما با شما تفاهم داشته باشد، بنابر این حتما به مشاور مراجعه کنید که بتواند این تفاهم را کشف کند.

دیگر خواستگاران خودتان را رد نکنید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای