به عمل كار برآيد
به عمل كار برآيد

باسلام خدمت استاد بزرگوار

سال هاست مجلس موعظه می روم هیچ تغییری نتوانستم در خودم ایجاد کنم
چه کنم خسته ام از کثرت گناه ، همه دوستان مرا خوب می دانند ، شرمنده پدر مادرم
آنان هم فکر می کنند اولاد پاکی دارند
مشهد رفتم درست نشدم مدینه و مکه رفتم نشد کربلا رفتم نشد
23 سال جوانی را از دست دادم
یك هفته خوبم یك هفته بد
از نوجوانی چشمم به گناه باز شد
چه کار کنم

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:
سلام علیکم و رحمة الله
با مجلس موعظه که کاری از پیش نمی رود به عمل کار بر آید به سخندانی نیست. کثرت گناه ترک کردنی است. انسان می تواند گناه کند و می تواند توبه کند و ترک گناه داشته باشد . شما به این را بروید و سوال و پرسش کنید که چه کنیم که بتوانیم گناه را ترک کنیم با مشهد و مدینه به تنهائی کاری نمی توان کرد. باید قصد ترک گناه داشته باشیم مجاهدت بکنیم و زحمت بکشیم در این صورت سفر به کربلا و مشهد ممکن است راهی باز بکند اما با خوابیدن و آرام گرفتن در سرزمین گناه و گناه کاران راهی باز نمی شود.
در بیست و سه سالگی هنوز می توان جبران گذشته کرد . همت کنید . بکوشید ممکن است.
در سن 23 سالگی کسی را به طللبه گی قبول نمی کنند.
شما بکوشید زندگی خودتان را منظم کنید.دوستیها، معاشرت ها، رفت و آمد، خنده و شوخی، خوردن و خوابیدن، حرف زدن را کنترل کنید. اگر به مدیریت این چیزها برسید که می توانید برسید موفق می شوید و گرنه.
البته برای توفیق باید آدم بخواهد و تصمیم داشته باشد و از خدای متعال و ائمه اطهار استمداد کند توسل داشته باشد صبح و شام به امام زمان توسل کنید زیارت آل یس و نماز امام زمان توسل های خوبی است.
نمازهایتان را تصحیح کنید یعنی تقلید و وضو و غسل و مسائل نماز را تصحیح کنید بعد هم نماز را در اول وقت بخوانید. برای امام عصر علیه السلام صدقه بدهید و صلوات برای فرج ایشان بفرستید . امید که نظر لطف ایشان همراه شود و شما نجات پیدا کنید انشاءالله

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای