علاقه ی نا معقول
علاقه ی نا معقول

عرض سلام وادب واحترام خدمت شما حاج اقای جاودان .
دختری هستم 21ساله ودانشجو .مدتیست علاقه به اقایی در درون من پیدا شده ومرا به شدت مشغول ساخته .البته وی کاملا موجه وموثق است .من به شدت به این برادر علاقه مند هستم وحتی با وجود 20سال تفاوت سنی با انها وقتی فکرمیکنم که اگر او از من درخواست ازدواج کند من حاضرم همسر دوم وی هم بشوم
اقای جاودان با این دست علاقه ها چه باید کرد ؟
به خدا انقدر به خدا گفتم که ای کاش علاقه اینها را ازدلم برمیداشت وحب ومحبت خودش را به من ارزانی میداشت اما نه تنها حب خودش ر انمیدهد بلکه علاقه ام به ایشان روز به روز در قلب من بیشتر میشود ومن حتی موقع خواب هم به ایشان فکر میکنم و
اما نه فکر بد ها .
حاج اقا من به ایشو ن به شدت تمام علاقه دارم چه کنم ؟
توروخدا حاج اقا یه راه حلی جلوی پام بگذارید .

حجت الاسلام و المسلمين جاودان فرمودند:
سلام علیکم و رحمة الله
این علاقه را من می فهمم و حتی تا اندازه ای به شما حق می دهم زیرا شما جوان هستید و دل بستگی ندارید و نداشته اید و این مقدمات آدم را آماده می کند به اولین جاذبه دل ببازد. اما این ها هیچکدام دلیل نمی شود که این علاقه شما صحیح و معقول است. فاصله زیاد سنی دلیل کافی برای نادرستی این ازدواج و نامعقولی این علاقه است. اصولاً امکان این ازدواج وجود ندارد و ایشان بطور حتم به اینکار تن نخواهد داد زیرا همه چیزش از بین می رود. پس اصل اولیه این است که شما باید از این علاقه و این فکر چشم پوشی کنید و شما باید در این زمینه سرمایه گذاری کنید نه در عالم خیال و آرزوی نشدنی – حالا باید فکر کنیم برای حل مشکل چکار باید بکنیم.
اولاً سعی کنید تا حدی که ممکن است از شنیدن صدا و یا دیدن سی دی ایشان پرهیز کنید و بی گذشت هرچه یادآور ایشان است از جلوی چشم خودتان دور نمایید.
ثانیاً نمازهای خودتان را از نظر مسئله و قرائت درست کنید و اول وقت بخوانید و این شرط مهم است حتماً و با دقت به آن عمل کنید.
ثانیاً سحرها قبل از اذان صبح بیدار بشوید و به امام زمان علیه السلام توسل کنید مثلاً نماز امام زمان که در مفاتیح در پایان نمازهای چهارده معصوم آمده بخوانید و از ایشان برطرف شدن این گرفتاری را بخواهید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای