پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
سلام, برای تشرف حضور امام زمان باید چه کار کنم؟ برای این که بتوانم جزو 50 یار (بانو)امام زمان باشم چه کار باید انجام دهم؟ برای اینکه بتوانم در رکاب امام زمان شهید شوم باید چه کار کنم؟ خواهشا دقیق جوابم را بفرمایید التماس دعای شدید از شما.باتشکر.

پاسخ:
سوال شما ده ها مرتبه پرسيده شده است
لطفا با مطرح نمودن سوالات تكراري حق ديگران را تضييع نفرماييد
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، آدم اگر حرف گوش بدهد و فرمان خدا و پیغمبر را انجام بدهد امام زمان از او راضی خواهد بود. خلاصه اینکه سعی کنید که گوش و چشم و زبان خودتان را از گناه پاک کنید. انشاء ا... اگر این کار را بدقت انجام بدهید رضایت ایشان را بدست می آورید. پدر و مادرتان را هم از خودتان راضی کنید رضایت آنها رضایت خداست و عاقبت بخیری می آورد.
پس اولاً گناه نکنید و ثانیاً زیاد از ایشان یاد کنید و به ایشان توسل کنید اگر راه باز بشود همین و در همین عالم به بهشت رسیده اید. زیارت آل یس و نماز امام زمان در این زمینه بسیار خوبست.برای تشرف به محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) چیزی جز پاکی لازم نیست. هرچه پاکی بیشتر بهره آدمی از امام عصر بیشتر خواهد بود. پاکی از ترک کامل گناه شروع می شود و قدم بعد این است گناهان گذشته جبران بشود. برای آشنایی با گناهان کتاب واجبات و محرمات آیت الله مشکینی رحمه الله علیه و کتاب گناهان کبیره آیت الله دست غیب را بدقت بخوانید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای