پاسخ به سوال در مورد مشاوره ی خانوادگی
سوال:
سلام مجدد...من مشکلم رو که کار همسرم بود در سوال قبلی مطرح کردم... چون در سايت گفته شده سوالات بیش از 8 خط نباشه ادامه اش رو اينجا مي پرسم...حاج آقا من 28 سال دارم و دکتر بم گفته بايد سریعتر بچه دار شویم اما با اين اوضاع سخت زندگی و نداشتن کار. همسرم مخالفه و ميگه ما خودمون تونستیم شب چیزی نخوریم ولی به بچه که نمیشه چیزی نداد و بچه اولش خیلی خرج داره و صبر کن تا کار مناسب پيدا کنم... حاج آقا خواستگاری ازش اوضاع اقتصادیشو نپرسیدم و گفتم اگه سرمایه دارترین آدم هم باشه روزی دست خداست و ميتونه یه روزه از آدم بگیره و فقط توکل کردیم. دو سالی که از زندگیمون میگذره(با اینکه دستوری که فرمودید رو اجرا کردیم) خیلی سخت گذشته حالا نمیدونم برای بچه دارشدن هم فقط توکل کنیم یا صبر کنیم . بمون بفرمایید باید چکار کنیم

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله،اولا چرا وضع زندگی خودتان را برای خانواده نمی گوئید شاید آنها بعد از اطلاع بتوانند برای شما کاری پیدا بکنند یا حداقل کمک هائی داشته باشند . و ثانیا چرا مشکلات را از نزدیک با من در میان نکذاشتید البته فرق نمی کند در اینجا همه حرفهایتان را بیان کرده اید .
ثالثاً شما و شوهرتان دستور آیۀ 2 و 3 سورۀ طلاق را درست عمل نکرده اید و آنوقت می گوید گشایشی رخ نداده است . این دستور را حداقل یک چهل روز کامل و حداکثر سه چهله کامل بدون یک روز تعطیلی انجام باید داد نه بعضی از روزها آیا تنبلی یا بی حالی باعث این تعطیلی نشده است و در این صورت بی کاری مستند به همین تنبلی و بی حالی نیست ؟اگر ایشان نتوانسته دستور را عمل کند شما خودتان عمل کنید.رابعا آن کس که دستور توکل را داده است نه گفته است که در خانه بخوابد و توکل بکند بلکه فرموده است با توکل زانوی اشتر ببند کار پیدا کن و کار بکن آنوقت توکل کن . در هر صورت این کارها را انجام بدهید و بطور جدی دنبال کار باشید و آنگاه توکل داشته باشید و صاحب فرزند بشوید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای