پاسخ به سوال در مورد مسائل تربیتی
سوال:
بسم الله 1- خداوند رب الارباب ، مسبب الاسباب است ، ستارالذنوب است ، ارحم الراحمین است، این ها را می بینم و باز یک خودی از خودم در نظر دیگران مایه ی بالندگی و غرور می شود که شیرینی این ارتباط را تلخ می کند، مثال واضحش همین الان، که برای شما می نویسم همین کلمات که جاری می شود همین صبح بیداری و سراسیمه نوشتن، در نظر غیر خدا زنجیر می شود به دست و پایم. با خودم می گویم تو هیچ نیستی و باز .... پناه برخدا که جز او کارسازی نیست. چه کنم برای رهایی از این خودبزرگ بینی ... 2- طلبه حوزه علمیه شدن یک مهندس را درست می دانید؟ چه کنیم که مفید باشیم؟ می دانم که هزار نکته هست برای اصلاح رابطه، این عطش را کجا و چطور سیراب کنم؟ فرغت قلبی له ...

پاسخ:
حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند: سلام علیکم و رحمة الله، راهی جز پناه بردن به خدای متعال وجود ندارد. هر وقت از این خیالات بیخود پیش می آید مکرر بگوئید خدایا به تو پناه می برم آنقدر مثل ذکر این سخن را بگوئید که حمله شیطان آرام شود.
2-متعدد هستند که مهندس یا بیشتر هستند و طلبه شده اند اما در سن سی سالگی مشکل است. البته اگر صاحب همت باشید بطور غیررسمی میتوان دروس طلبگی را ادامه داد.
3-در سحرها می توان همه کارکرد. هرچه می خواهید از سحر بخواهید.
ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای