پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
با عرض سلام و تحیت خدمت استاد عزیز . بنده مدتی است که به سبب کاهش میل و رغبت به دروس مدرسه در انجام امور درسی خود سستی و کاهلی می کنم و این در صورتی است که سال بعد کنکور دارم و زمان باید برایم بسیار با ارزش باشد ( یا این که در این برهه ی زمانی باید خواندن هر کتاب غیر درسی را کنار بگذارم ؟ )
از طرفی هر شب ساعت را برای بیداری برای نماز صبح و سحر کوک می کنم ولی کمتر موفق به بیداری میشوم و این مرا بسیار آزار می دهد و موجب می شود کل روز احساس عذاب وجدان کنم .

اگر توصیه هایی بفرمایید ممنون میشوم

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

اولا شما نمازتان را درست کنید ، قرائت نماز ، مسائل نماز ، وضو و غسل صحیح اگر به دقت انجام شود می تواند در سرنوشت شما و مشکلاتی را که گفته اید تاثیر بگذارد حتما بکوشید تقلید صحیح داشته باشید و مسائل و از رساله مرجعتان صحیح بخوانید مسائل وضو ، غسل و قرائت نماز ، حتما زیارت امام زمان (ع) که بعد از دعای ندبه آمده که اولش ( اللهم بلغ مولایی ... ) است .

را حتما بعد از نماز صبح بخوانید و بدانید تنبلی و شلختگی از شیطان است و اگر شما در کنکور قبول نشوید به طور جدی ضرر می کنید و شاید اصلا سرنوشت شما عوض بشود . کتاب دیگری را که غیر از کتاب درسی میخوانید ، اصلا نخوانید فقط درسی که ان شاالله با کمک نماز اول وقت و توسل به امام زمان (ع) می توانید موفق شوید .

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای