راه حل ادای قرضها
راه حل ادای قرضها

باسلام چرا هر كاري مي كنم دعاها يم مستجاب نمي شود ورفع گرفتاري نمي شود و قرضهايم نيز ادا نمي شود خواهشمندم راهنمايي لازم را بفرماييد

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله،

مستجاب شدن دعا شرائط دارد. شخص باید دستورات الهی را عمل کند از گناهان کاملاً پرهیز کند. آنچه می خورد پاک و حلال باشد. بدهکار مردم به هیچ وجه نباشد. یعنی به مردم ظلمی با زبان با دست و نکرده باشد. در هر صورت در مرحله اول بکوشید تا ممکن است واجبات و محرمات الهی را عمل کنید. آنوقت هر مقدار ممکن است حلالیت بطلبید مثلاً غیبتی شده حرف نادرستی گفته شده آزاری رسانده شده و امثال اینها اگر اینکار را بکنید بعد به آنچه عرض می کنم عمل کنید انشاءا... اثر می کند.

چهل روز که از پنج شنبه شروع می شود هر روز 159 بار آیه و من یتق ا... را بخوانید آیه شریفه آخر آیه دوم سوره طلاق و تمام آیه سوم آن است روز شروع بعداز نماز صبح غسل حاجت بکنید و دو رکعت نماز بخوانید بعد صد بار صلوات بفرستید سپس 159 بار آیه را بخوانید. روز چهلم آیه را 179 بار بخوانید در پایان صد بار صلوات بفرستید. بنابراین غسل و نماز روز اول و صدبار صلوات روز اول و روز آخر خوانده شود و علاوه بر این چهل روز روزی 110 بار سوره والعادیات را بخوانید انشاءا... با این دو کار فرجی حاصل خواهد شد. بعد به من خبر بدهید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای