پاسخ به سوال در مورد توصیه ها
سوال:
سلام و عرض ادب چند سوال خدمتتون خیلی مهمه ممنون میشم جواب بدید
1
با گوش دادن کلیپ های اقای حق شناس ره ایشون گفتن نماز اول وقت مشکلات که حل نمیشن حل میکنه و مثال های ذکر کردند کسی که دختر پادشاه را میخاس و سنخیتی وجود نداشت و یا ی جوان بهشون گفتن میخان تو مصاحبه اول بشن و قول گرفتن نماز اول وقت بخونن و هنگام مصاحبه استاد گفت تو چیکار کردی مثل براده های اهن ربا قلب منو جذب کردی و دانشگاه قبول ووو حالا سوال اینجاس چطور کسی که بخاد مثلا دانشگاه قبول بشه نماز اول وقت کمک کنندس ؟
و حاجت های داره به عقل و. قانون دنیا نشدنی ی توضیح واسه اعتقاد میخاسم بدید ایا. انسان تصمیم بگیره بخونه میدونم وظیفه هس ولی عهد کنه واقعا حل میشه به اون چیزهای که تو قلبش. هس میرسه؟؟؟
و سوال بعد طبق تجربه خودتون و احادیث بعد از چه مدت میتونه اثراتش را ببینه و یا اینکه حاجتی داره و مورد عنایت. خدا قرار بگیره راهی باز بشه؟
سوال دیگه اینکه توسل چقد تو زندگی انسان تاثیر داره. من توسل زیاد کردم ولی حس میکنم اصلا قبول واقع نشده به ی اولیا خدا گفتم ایشون گفتن قبول شده ولی اصلا مشهود نیس. اینم توضیح بدهید ممنون میشم
و دعای اللهم اغننی بحلالک و. زیاد گفتن و با توجه گفتن حدودا که افراط و تفریط نشه حداقلی چندتاس اثر بزاره
تشکذ

پاسخ:

سلام علیکم و رحمة الله ،

1- اولاً نماز اول وقت جزء عوامل موفقیت دنیا و آخرت است اگر انسان مشکلاتی بوجود نیاورد که آثار این عمل را از بین ببرد می تواند زندگی انسان را به روال بیاورد هم امور دنیا و هم امور آخرت را با موفقیت همراه کند. 2- موفقیت این عمل بستگی به اخلاص و پیگیری دارد قاعدتاً باید رفته رفته آثار آن در زندگی انسان دیده بشود، روز و زمان نمی توان تعیین کرد. البته همه این ها وابسته به این است که عملی که من انجام می دهم واقعاً عمل باشد و درست باشد. 3- توسل، دعا، نماز همه نیاز دارد که واقعاً توسل باشد واقعاً دعا باشد. یعنی شرایطش کامل باشد تا بتواند آن چه که شما در نظر دارید به دست بیاید. 4- برای این دعا عدد نداریم، اینقدر باید گفته شود تا خداوند متعال بپذیرد فقط می دانیم باید زیاد گفته بشود و از دل گفته بشود.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای