درمان گناه شريك قائل شدن براي پروردگار يكتا
درمان گناه شريك قائل شدن براي پروردگار يكتا

سلام عليكم
مشكلي دارم كه فقط شما مي توانيد آن را حل كنيد
بنده 18سال دارم و يك فرد مذهبي بودم ولي از 3سال قبل به گناه بزرگي دچار شدم اما هر چه مي كنم نمي توانم آن را حل كنم،و حتي نمازهايم را سر وقت مي خوانم قرآن را ختم مي كنم متوسل به14 معصوم شد ه ام اما ديگر فايده اي ندارد هرچه توبه ميكنم آن را مي شكنم،تازگي ها هم به بيماري شي ءپرستي(فتيشيم) مبتلا شده ام كه روانپزشك هم نتوانسته درمان خوبي انجام دهد آن قدر شيطان مرا وارد خط گناه كرد كه از روي جهل براي خداوند مدتي شريك قائل شدم از اين همه گناهان چطور توبه كنم؟تورا خدا كمكم كنيد

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:
سلام علیکم و رحمة الله
مشکلات را خدا می تواند حل بکند انشاءالله.

برای حل مشکل گناه لازم است آدم آن را گناه بداند که شما می دانید لازم است که بخواهد ترک کند که شما می خواهید الان دیگر مدد و عنایت خدای متعال را می خواهد.
برای بدست آوردن این عنایت باید بکوشید که شما نا امید شده اید و این بسیار بد است بلکه از گناهتان نیز بدتر است.همانطور که در گذشته کرده اید نمازتان را اول وقت بخوانید و علاوه بر آن سعی کنید صحیح بخوانید یعنی تقلیدتان درست باشد وضو و غسل و قرائت نمازتان را تصحیح کنید مسائل نماز را یاد بگیرید نماز صحیح و اول وقت می تواند زندگی آدم را عوض کند. البته اگر آدم معتاد به گناهی شده باشد کمی مشکل است . شما یک مجلس موعظه پیدا کنید و موعظه بشنوید. اگر بتوانید بیائید از نزدیک با هم آشنا شویم، در هر صورت نماز اول وقت و توسل اگر پی گیری بشود می تواند بفضل خدای متعال جلوی گناه را بگیرد. از میدان جنگ با گناه فرار نکنید این یک جنگ است تا همیشه باید آن را ادامه داد تا پیروزی، به مدد خدای متعال.
گفته اید به بیماری فتیشیم گرفتار شده اید. این یک خیال است یک وسوسه شیطان است رها کنید و اعتنا نکنید. برای خدا شریک قائل شده ام یعنی چه. آیا شما یک شیء را در برابر خودتان گذاشته و برای او نماز خوانده اید؟ اینکه ممکن نیست. پس این حرف خیالی در خیال است، رها کنید. مهم گناهی است که می کنید آن را باید حل کرد انشاءالله.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای