نتيجه ي گناه نگاه و راه معالجه ي آن
نتيجه ي گناه نگاه و راه معالجه ي آن

با عرض سلام
بنده در اثر ارتباط با یک نااهل فیلمهای مستهجن را دیدم و چند مرتبه هم به خودارضایی افتادم.خدا لطف کرد که ارتباطم با او قطع شده و استمناء را ترک کرده ام و فیلم بد هم نمیبینم و الحمدلله مقید به احکام شرعی در نگاه و ... هستم.
ولی مشکلی که دارم اینست که با کوچکترین اشاره به مسائل شهوانی تحریک میشوم.یعنی حتی از شنیدن اسم های زنانه و ...از ارتباط با بعضی دوستان پسر هم تحریک می شوم.
آیا این یک مسئله طبیعی است یا بیماری است و جای نگرانی دارد؟و برای حل آن چه باید کرد؟
التماس دعا دارم

حجت الاسلام والمسلمين جاودان فرمودند:
سلام عليكم ورحمةالله
خداوند متعال بشما خيلي مرحمت كرده خيلي لطف كرده كه شما را نجات داده است خيلي شكر كنيد خيلي آدم هاي زيادي وقتي در اين دريا غرق شدند ديگر نجات نيافتند و ثانيا بترسيد زيرا اگر غرور و عجب بيايد آدم به صورت بدتري زمين ميخورد العياذ بالله
حال بايد خرابي هاي باقي مانده از گذشته جبران بشود و ناپاكي ها پاك گردد. اين خود كار دارد و بايد زحمت كشيد. وقتي آدم راه بدي را بست مثل حوضي كه تابحال در آن آب گنديده مي آمده و ما راه ورود چنين آبي را بسته ايم. اما آب گنديده در حوض وجود دارد بايد كوشيد كه آن را خارج و حوض را شستشو كنيم. اين احتياج به زحمت دارد. بيداري سحر ميخواهد و استغفار زياد ميخواهد. گريه بر امام حسين عليه السلام ميخواهد. در اين كارها بكوشيد انشاالله بعد از مدتي - مدتي نه مثلا دو روز - خواهيد ديد كه ذهن رو به پاكي رفته است. در مورد تحريكات نيز هم طبيعت آدمي چيزهايي ميخواهد و هم اين خرابيها كمك كرده است كه به اين شكل آزار دهنده شده است. براي خرابيها راه همان بود كه عرض شد. براي طبيعت هم بكوشيد كه غذاي خودتان را بطور جدي از نظر كم و كيف تقليل بدهيد و كم كنيد و دقت كنيد با مسائل تحريك كننده بهيچ وجه برخورد نداشته باشيد اين دو بفضل خدا معالجه ميكند . استقامت داشته باشيد.
 مسئله كمي طبيعي است و بخش اعظم آن مريضي است . بخدا پناه ببريد

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای