استفاده شخصي از امكانات شركت - استغفار بجای ذکر یونسیه
استفاده شخصي از امكانات شركت - استغفار بجای ذکر یونسیه

با عرض سلا م و خسته نباشی خدمت شما استاد گرامی سوالی از خدمت شما دارم اینکه اگر از اینترنت شرکت خصوصی استفاده شود البته دفتر خدمات ارتباطی خصوصی است و مدیر دفتر از استفاده از اینترنت برای کارهای شخصی اطلاع دارند آیا در این صورت هم استفاده از اینترنت مجاز است و گهگاهی هم بعضی از مطالب بر روی کاغذهایی که یک طرف آن استفاده شده پرینت گرفته می شود آیا هزینه ای بابت آن باید پرداخت شود ؟

و سوالی دیگر از خدمت شما دارم ذکر یونسیه اگر با تعداد ، مثلاشبی 700 بار تا چهل روز گفته شود شرایطی خاص نیاز داردو مشکلی ایجاد نمی کند و گفتن ذکر با تعداد تا چهل روز برای خانمها اشکالی ندارد ؟یا باید با طهارت کامل انجام شود ؟ با تشکر و سپاس

حجت الاسلام و المسلمین جاودان فرمودند:

سلام علیکم و رحمة الله

همه چیز طبق قانون و همه چیز شرکت خصوصی با رضایت صاحبان شرکت یا حداقل مدیر شرکت. در هر صورت از اموال مردم بدون رضایت آنها نمی توان استفاده کرد حتی کاغذ مصرف شده مگر اینکه آن را بیرون ریخته باشند.

بجای ذکر یونسیه استغفار بگوئید زیاد و با توجه نه تنها هیچ مشکل ایجاد نمی کند که انشاءالله سودمند هم هست. چهل روز و این مسائل هم ندارد و همیشه و در تمام حالات نیز می توان گفت. موفق باشید.

ارتباط با ما
[کد امنیتی جدید]
چندرسانه‌ای